duminică, 11 mai 2008

FERIŢI-VĂ DE PĂCĂLICI, PROSTĂNACI ŞI HOŢI TRAVESTIŢI ÎN POLITICIENI

După o perioadă grea, din punctul de vedere al gestionării timpului liber, iată-mă din nou prezent. Citisem o ştire de ultimă oră, că un anume individ, ziarist pe la trustul lui Felix Motanu', născut într-un celebru târg provincial oltenesc, acolo unde cică s-a răsturnat căruţa cu proşti, ar fi afirmat că bloggerii sunt, cam handicapaţi... Probabil, frustrare de oltean sau, din ciclul " hai să ne băgăm în seamă emiţând, inepţii de ...valoare, felixistă!"
* * *
În ultima vreme, tot mai mulţi amici ( unii cu "state" vechi), cunoştinţe de ocazie, colegi de serviciu sau "tovarăşi" de bine, "activişti" de la fel de, bine, prin diverse partide!) , m-au întrebat de ce nu mi-am depus candidatura în actualele alegeri locale, ştiut fiind că avusesem şansa să devin unul dintre vicepreşedinţii unui partid promiţător, la nivel naţional şi local, sau măcar ca...independent.
Mă simt dator să-i informez public, pe toţi acei curioşi, că am refuzat orice implicare politică a mea după desfiinţarea/absorbţia partidului în care crezusem şi care, m-a dezamăgit prin evoluţia lui caragieliască. Apoi, trebuie să spun că, eu mă regăsesc total în societatea civilă, a cărui vajnic apărător sunt de vreo... peste 15 ani .
Şi, mai apoi, nu mă pot înregimenta în paranoia politică, sau mai bine zis, nu pot fi alături de această gloată pestriţă, care-şi zic politicieni şi, cu care m-am intersectat în ultima perioadă. Şi nu în ultimul rând, nu sunt atins de sindromul băgării în seamă, mă simt bine şi îmi place foarte mult ceea ce fac şi mai ales, sunt convins că într-un sistem corupt, cum este politica românească, nu am ce căuta în momentul actual. Nu cred că-mi pot asocia vreodată numele meu cu, şpăgari şi hoţi de bani publici din categoria lui Nichita Gheorghe sau Gavrilă Camelia, Neculau sau alţi troglodiţi locali, cu conţopişti de trei parale, care-ţi râd de pe blocuri şi ...bloguri, din tagma lui Năstase, Iliescu sau găştii lui Fenechiu, "industriaşi" ca Apostol sau Dobre, care iau bani parlamentari, doar pentru a-şi perpetua afacerile, etc, etc...
* * *
Dacă voi considera că pot schimba ceva în societatea aceasta, atunci voi determina un adevărat cutremur împotriva celor care şi-au bătut joc de noi, de banii publici, de un oraş cu tradiţie şi potenţial deosebit dar, distrus în numele....politicii de cumetrie!
Nu sunt un mincinos ordinar, ca actualii guvernanţi care, din minciună şi prostire pe faţă, au ajuns să se fure între ei. Cred în acele valori şi virtuţi pe care, aşa-zisa actuală clasă politică nu o au, şi nici măcar nu tind, spre un standard minimal. Cred că cetăţeanul merge la vot pentru a alege în cunoştinţă de cauză oameni demni şi responsabili din comunitate care să- reprezinte şi nu, hoţi, găşti, securişti mizerabili, spălători de bani publici, şantajişti ordinari, etc.
Şi, de ce nu, poate la alegerile parlamentare, îmi pregătesc o candidatură independentă. Timpul, rezolvă multe necunoscute!Se pare că sunt mulţi care cred în mine şi în potenţialul meu şi poate re-venirea mea într-un viitor, în politică, să fie un nou început. Este o părere pe care, sper să o pun în practică.

Niciun comentariu: