luni, 10 martie 2008

Primitivismul, ca valoare adăugată

Imaginea instituţiei în care lucrez, este atât de dragă impostorilor politici puşi să administreze şcoala încât este promovată ca...manipulare primitivistă. Concret, când ei, au manevrat/manipulat colegii, inclusiv consiliul de administraţie, să declare mizerii împotriva mea, s-au gândit la binele şcolii, conştienţi sau nu, că delaţiunea este ordinară, neadevărată.
Când eu, mi-am anunţat intenţia de a mă lupta pentru a se face dreptate şi toţi aceia care, au minţit pentru a accede la "ciolan" şi onoruri să răspundă în faţa legii, cică eu distrug imaginea şcolii, pe care ei, o "iubesc şi mai ales o promovează" atât de mult. (Despre imaginea şcolii şi impactul comunitar al acesteia, voi scrie în curând, inclusiv în cea mai neagră perioadă a şcolii normale vasiliene 1994-2002...)
Curat Caragiale, " mon-cher"....
Din nefericire şi săracii elevi, precum şi restul personalului nedidactic sunt manipulaţi sistematic, inclusiv obligaţi -sub ameninţări imorale- să treacă la un alt sindicat, incolor, insipid şi imoral pentru oamenii care slujesc cu adevărat şcoala...

Niciun comentariu: