sâmbătă, 7 martie 2009

De ce cred ca avem nevoie de un partid real de dreapta

De pe vremea conului CONSTANTIN TĂNASE, un cuplet satiric care, şi după 70 de ani este actual, ca şi această societate caragielească în care suntem nevoiţi să ne ducem traiul...


Şi cu asta ce-am făcut?
Ne-am trezit din hibernare
Şi-am strigat cât am putut: Sus Cutare! Jos Cutare!?
Şi cu asta ce-am făcut?

Am dorit, cu mic, cu mare,
Şi-am luptat, cum am ştiut,
S-avem noua guvernare?
Şi cu asta ce-am facut?

Că mai bine să ne fie,
Ne-a crescut/scăzut salariul brut,
Dar trăim în sărăcie?
Şi cu asta ce-am făcut?

Ia corupţia amploare,
Cum nicicând nu s-a vazut,
Scoatem totul la vânzare?
Şi cu asta ce-am făcut?

Pentru-a câştiga o pâine,
Mulţi o iau de la-nceput,
Rătăcesc prin ţări străine?
Şi cu asta ce-am făcut?

Traversăm ani grei cu crize,
Leul iar a decăzut,
Cresc întruna taxe-accize?
Şi cu asta ce-am făcut?

Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte?
Şi cu asta ce-am făcut?

Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicând nu s-a văzut,
Ţara-i plină de vedete?
Şi cu asta ce-am făcut?

Pleacă-ai noştri, vin... ai noştri!
E sloganul cunoscut;
Iarăşi am votat ca proştii.
Şi cu asta ce-am făcut?

De ce este nevoie de un partid real de dreapta?
Pentru că FSN-ul "realipit", nu are nimic de-a face cu responsabilitatea unei guvernări de dreapta, în spiritul şi dreptul legilor şi legiuitorilor. Pentru că PNL a pierdut şansa (istorică) să fie un partid credibil de dreapta/centru-dreapta, fiind dinamitat din interior de grupuri de interese şi securişti camuflaţi în tovarăşi de "foarte mult bine!". Pentru că PNL va sfârşi ca PNŢ-c.d.... Pentru că interesele economice primează când este vorba de cheltuirea banului public în deserviciul cetăţeanului. Pentru că, nu avem niciun gânditor real de dreapta în clasa/cloaca politică, poate cu excepţia lui Valeriu Stoica (drept dovadă se vede ce "poziţie" decizională şi mai ales de imagine are!!!). Pentru că timp de 20 de ani, cetăţeanul este prostit/ademenit pentru a i se "fura" votul, iar apoi, furtul continuă...
De asta sunt solidat cu toţi acei care au reale idei de dreapta şi cred, că ar fi timpul să lăsăm orgoliile deoparte şi să ne apucăm de treabă. Până nu este prea târziu pentru români şi România. Trebuie ca cineva în această ţară să-şi asume răspunderea şi să aplice legea şi mai ales să facă din România o ţară guvernabilă şi nu o ţară de hoţi cum este în prezent...

Niciun comentariu: