sâmbătă, 20 iunie 2009

Marea "tăvăleală" a alegerilor prezidenţiale şi ...prostia ca virtute la români

Este ştiut că alegerile prezidenţiale din toamnă au o miză mai mare decât lasă aşa-zişi politicieni (de mahala...) să transpire către cei care au curajul să gândească şi să spună lucrurilor pe nume...
Marea frăsuială care i-a cuprins pe unii sau alţii, este legată tocmai de nevoia de imagine şi prostirea votantului pentru încă o tură...Unii, visează la alte reorganizări guvernamentale sau majorităţi, după alegerile prezidenţiale şi, îşi prostesc susţinătorii că vor ajunge din nou la putere şi le vor da posturi (deocamdată ale Sf. Petru, Mariei şi ale lui Sf. Aşteaptă, că-s mai la îndemână...), alţii se visează unici conducători ai ţării şi vor repune în mişcare maşina "jafului naţional, în care sunt mari specialişti...", alţii că vor apuca şi ei, ceea ce mai este de furat...
Ultima "bombă media" despre adevărata faţă, necosmetizată, a găştilor care au acaparat puterea în numele unei doctrine politice, confirmă alegătorului onest cu cine avem, în realitate, de-a face. Eu, care am fost pentru scurte perioade de timp în mijlocul unor grupări care cică făceau politică, am primit acum un feed-back convingător mai ales pentru cei care m-au considerat, care frustrat, care răzbunător că nu am ajuns la nu ştiu ce ciolan...şi, că am avut curajul să mă retrag în plină glorie
Iacătă acum, pe site-ul realitatea.net, o şedinţă a P.S.D. în care se vede cine îşi spun stângaci în ţara aceasta. În opinia mea, avem de-a face cu găşti de tip mafiot care au un singur ţel, acapararea puterii economice şi politice prin orice mijloc. Pentru că, deja uzitata "poză cu bunicuţa(moartă politic!) în geam, când vine poştaşul cu pensia, nu mai ţine la prostime..."se caută în disperare metode de anihilare a lui Băsescu...
Băsescu, este cel mai vinovat român, este "diabolic", este "Iuda", este... orice!
Simplu, un individ care trebuie îndepărtat prin orice mijloc. Ce nu au reuşit cei 322 şi oligarhiile, vor încerca miliardarii de carton îmbogăţiţi din banul public prin exploatarea naivităţii statului şi distrugerea sistematică a tot ceea ce înseamnă statul de drept şi justiţia corectă.
Băsescu le stă în calea jafului în care ei sunt "specialişti"...
Nu sunt şi nu am fost un admirator necondiţionat a lui Băsescu dar, în acest caz, cred că voi face din nou ceea ce am făcut împotriva celor 322 de ...hahalere!
***
Mulţi cunoscuţi mi-au spus că adevărate cohorte de trântori pe bani publici, ale tuturor partidelor, se ocupă de intoxicarea cu recuzită informatică(viermi, viruşi, etc) împotriva tuturor celor care îndrăznesc să scrie pe diverse forumuri ale ziarelor sau televiziunilor, împotriva "ţuţerilor" cărora ,ei, le sărută mâna. Eu, personal nu am avut probleme, dar secăturile astea ordinare sunt în stare de orice...Sediile acestor "celule" de tip securist sunt în instituţii de stat sau cu capital majoritar de stat. (deocamdată nu dau locaţiile dar, promit că reuşesc să le verific pe toate şi apoi să le public, dar în străinătate, să vadă coana europă, cum statul securist este extrem de activ şi luptă împotriva contribuabilului )
Le sugerez tuturor celor care au curajul să se implice în schimbarea la faţă a acestei societăţi în derivă (către nicăieri) să fie încrezători. Indivizi găunoşi, de teapa lui Fenechiu, Nichita sau Cîrlan şi alţi neica nimeni locali sau naţionali, vor dispare curând, chiar mult mai repede decât cred ei sau oligarhiile din care fac parte şi, unde, cară "cotizaţiile". Rezistaţi şi combateţi. Secăturile vor dispare, poate chiar odată cu seceta din acest an. Puţintică răbdare...

Niciun comentariu: