vineri, 28 decembrie 2012

SUROGATUL DE DREAPTA



Dreapta românească atât cât se recomandă ea la ”vârf”, este o adunătură de indivizi adoctrinari care au făcut averi în România sub toate guvernările. În ”originalitatea” ei, democrația românească, este ea însăși un paradox politic, găștile ce-și zic partide de stânga sunt conduse la vârf de cei mai bogați exponenți ai baronilor tranziției ”specializați” în sifonarea banilor publici (inclusiv a celor europeni), pe când, dreapta adevărată, este formată din oameni simpli, cinstiți, care doresc o politică pentru cetățean și, perspectiv, dezvoltarea țării!
Anul 2012 a fost unul deosebit de slab pentru ”dreapta” din România. Fără coeziune și fără valori reale de ”piață publică”, fără canale media auxiliare care să ducă mesajul politic, îmbogățiții ”înțelepți” (exemplu: Berceanu) s-au retras în tranșeele corupției generalizate care a acaparat puterea prin manipulare și cumpărare masivă de voturi. Practic, ”dreapta” este un surogat în care două curente sunt certe. Cel reprezentat de Vasile Blaga adică ”dreapta, prin noi înșine!”…, un individ slab politic, fără carismă, cu un mesaj duplicitar fără nuanță,  dar preferabil pentru ”puterea actuală” ca un colaboraționist bun, ca orice căprar chemat la ordine. Având de partea lui găștile de îmbogățiți după aceeași ”rețetă” a baronilor de partid FSN, Blaga, va duce PDL acolo, unde, cel mai probabil îi este locul, lângă defunctul PNȚ-cd. Al doilea curent, cel optimist de dreapta, destul de volatil coalizat în jurul lui M.R. Ungureanu, are, se pare, cele mai mari șanse să ajungă la dezideratul centrului – dreapta funcțional, având atuu-rile tinereții membrilor și a unor lideri de imagine curați și de impact intelectual. Numai că în politica mioritică nu-i suficient să vrei, ci să și poți coaliza acea parte a României ”apolitice”, căreia, trebuie să-i propui programe politice concrete care să determine participarea la vot. Iar acest impact asupra nehotărâților se va realiza după ce ai toate pârghiile moderne de comunicare politică la nivel media care să facă ca mesajul tău să fie , cu adevărat, penetrabil. Dacă te amăgești că o televiziune comercială actuală este ”portdrapelul” tău, înseamnă că nu prea ai ce căuta în politica mioritică.  Balaurul baronilor useliști este imens, va crește cu nenumărate capete și va desființa ca un tăvălug orice sau pe oricine i se împotrivește. Trebuie canale media care să funcționeze pe baza sponsorizărilor oamenilor de dreapta reali, care să fie în stare să se protejeze de partidul - unic securisto – fesenist, al groparilor țării, care conduce România!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Vor ramane blogurile.