miercuri, 2 aprilie 2008

Ce am văzut la summit-ul N.A.T.O....

...Am văzut lideri politici adevăraţi, oameni responsabili faţă de menirea lor şi mai ales, multă competenţă politică. Chiar dacă unii cârcotaşi, au rezerve faţă de competenţele intelectuale ale unor mari lideri politici ai lumii, eu am remarcat, grija pentru discursuri responsabile şi mai ales, pe înţelesul cetăţenilor!
De ce cetăţenii? Pentru că ei dau votul şi tot ei, contribuie la bugetul public, din care sunt plătiţi politicienii. Şi nu în ultimul rând, crezul votantului este că va fi reprezentat şi nu că, un politician îi este superior în vreun fel sau că, cu orice prilej, politicanul român va încerca să-l umilească...
Nu am văzut niciodată, la vreun om (animal) politic român, vreo maximizare a importanţei cetăţeanului în discursul politic. La George Bush, am văzut acest lucru. Asta înseamnă, să ai tu competenţă şi mai ales, consilieri competenţi. Şi nu în ultimul rând, acest lucru înseamnă că educaţia adulţilor, este un concept la modă, care ar trebui să fie pe agenda zilnică a "clasei politice" româneşti, începând cu Traian Băsescu şi terminând cu Ion Iliescu....
Speranţa moare ultima...!

Niciun comentariu: