duminică, 9 august 2009

Ce fel de putere în stat este justiţia şi pe cine reprezintă ea?

Recunosc că aceste întrebări m-au frământat într-o oarecare măsură de-a lungul timpului, în încercarea mea de a găsi răspunsuri argumentate...
În opinia mea, lupta dintre justiţie şi guvern este anarhistă, arătând în fapt că, idealul de putere în stat pe care justiţia şi-l arogă este total depăşit. Ei, susţin că suprimarea unor drepturi salariale nu este constituţională şi chiar o consideră dumnealor abuzivă... Eu consider că demersurile lor sunt abuzive prin faptul că, un drept acordat de legiuitor poate fi suprimat, dacă realităţile economice şi constrângerile financiare ale statului de drept o reclamă.
Totuşi, să privim mai în amănunt situaţia; justiţia românească colcăie de corupţie (a se vedea sondaje de opinie recente şi eurobarometre) fiind politizată în totalitate şi, iresponsabilă pentru actul de justiţie care declarativ apără statul de drept. Fac parte dintre cei f.f. mulţi din ţara asta care am simţit iresponsabilitatea "făcătorilor de dreptate" pe propria piele. Am avut ocazia să cunosc adevărate hoarde de securişti camuflaţi în justiţiabili, care, au drept unică menire distrugerea statului de drept şi consolidarea statului mafiot. Am văzut la Iaşi, Focşani, Bucureşti- ICCJ- adevăraţi terorişti în robe care pe aceleaşi tipuri de dosare dădeau verdicte diametral opuse, pentru că, criminalitatea politică extinsă în spatele deciziilor reale, aşa le dicta...
Şi, atunci pe cine reprezintă în realitate justiţia în România? Pe cetăţeanul responsabil şi plătitor de impozite şi taxe în niciun caz, aşa cum ar trebui să fie în mod normal, legal, constituţional.
De ce ei, nu pot înţelege că aceasta-i realitatea economică de criză! Pentru că, guvernele anterioare şi-a căţărat la vârful piramidei incompetenţi şantajabili care iau deciziile dictate politic şi, securişti de bine care au distrus iremediabil, probabil, această ţară...

Niciun comentariu: