vineri, 31 octombrie 2008

A reînceput circul politic, ediţia de toamnă

Astăzi, care mai de care, dintre persoanele care chiar îşi spun ...politicieni, din urbea prăfuită care mai trăieşte din amintirile unor epoci apuse (dacă, chiar or fi fost respectivele epoci măreţe şi nu cumva, ele, sunt doar o creaţie a culturologilor sentimentali! ) au furat startul şi au dat drumul pe străzi şi mai ales prin media, circului care se derulează în realitate pe banii noştri, respectiv campania electorală...
Mi-a fost dat să văd circul străzii, în maniera grotescului proletcultist, ieftin şi de neam prost, regizat de poliţia locală şi jandarmeria, care au blocat zona centrală -la o oră de maximă intensitate a traficului- pentru a trece "circul" lui Cristian Nechifor, candidat la deputăţie...
Am avut curiozitatea să vorbesc cu şoferi din trafic şi nu pot reproduce "urările" de numai bine la adresa catindatului deputăţesc dar, şi a altora care nu erau prin peisaj. Am rugat pe o femeie din grupul de susţinători al lui Nichifor, de loc de prin Voineşti, care la întrebările mele "ce caută acolo şi dacă este membru al PSD?" mi-a răspuns sec: "nu ştiu maică, ne-a adus cu autobuzul aici şi a spus că ne dau nişte pachete cu alimente şi lemne de iarnă dacă venim şi îi votăm...".
Toată lumea de bun simţ, chiar şi analiştii de ocazie, ştiu că regulile votului majoritar din mediul rural, se culeg prin mici şantaje ale primarilor şi deja cunoscutul UZO (adică, ulei, zahăr şi orez, la pachete, pentru asistaţi). Eu, ca un ieşean de bun simţ, mi-am, amintit de marile tunuri date bagetului public de CrisitianNechifor şi clientela pesedistă locală (este vorba de SC Moldova Tricotaje), de modul ticălos cum a fost "spălat" acest individ de mafia din justiţia bucureşteană, unde avocaţi şi nevestele lor au acaparat deciziile în Înalta Curte şi, mai ales, mi-am amintit de campania electorală din 2004, când acest personaj se plimba cu pistolul la vedere la cingătoare prin Comarna, probabil să impresioneze ţăranii de acolo ca să voteze pesedeul... Ne-am zis cu toţii, cei prezenţi astăzi întâmplător pe stradă, că aceasta este "clasa politică" şi că nu avem nicio şansă să schimbăm ceva, doar, să protestăm prin neexircitarea dreptului la vot.
Media locală, a plesnit astăzi, făcând campanie electorală unui candidat care, în opinia mea nu merită nicio atenţie: Camelia Gavrilă. Pe acest blog sunt destule referinţă la "competenţa" acestei madame. De atâta management performant, aştept cu nerăbdare ziua în care Fenechiu, o va numi pe această doamnă, şefă peste companiile sale. Unica problemă este, de unde vor mai spăla bani publici!
Deci, doamna Gavrilă, a emis astăzi deja celebrele tâmpenii electorale, prin care, orice catindat doreşte să şocheze electoratul. Dacă promisiunea cu stadionul este oarecum justificată, mai ales electoral, dar realizabilă în următorii 200 de ani, ideea cu puşcăria se pare că este o emanaţie puţin gândită. Noi, ştim că nu este o puşcărie de femei dar, în cazul în care o deranjează această "instituţie" atât de tare, începem să-i şi înţelegem spasmele faţă de acest "locaş". Mulţi,
i-l doresc, pentru toate ticăloşiile pe care le-a "gestionat" la IŞJ Iaşi, prin distrugerea din temelii a ceea ce s-a construit durabil pentru reformă de către oamenii cu adevărat competenţi din educaţie, marginalizaţi şi umiliţi de găştile de incompetenţi care o finanţează pe doamna Gavrilă, pentru faptul că a pus poalele în capul sindicatelor, încurajând ipocrizia şi nesimţirea liderilor, impuşi tot sub doctrina ei, penelistă. Gândiţi-vă, ce "fapte de arme"a săvârşit doamna Gavrilă ca şi consilier local sau ca viceprimar. Zero.
Asta-i politica şi aştia ne sunt, politicienii!
Poate că, ieşenii vor da dovadă de realism şi îi vor trimite pe aceşti indivizi (macabri, gunoaie politice, în opinia mea) acolo unde le este locul, adică la muncă şi nu la jaf şi îmbuibare pe banii noştri.

Niciun comentariu: