joi, 6 noiembrie 2008

Evaluarea votului uninominal la Iaşi

La o săptămână de la debutul campaniei, cred că cel mai de bun simţ mesaj electoral, l-am vazut pe banner-ul care cred eu, reuneşte cea mai competitivă echipă locală:
DUMITRU OPREA şi NICUŞOR PĂDURARU.
Pentru cei care sunt nehotărâţi şi mai ales, mă adresez celor care vor cu adevărat o schimbare politică, eu cred, că sunt unicii candidaţi care merită votul.
Pentru ceilalţi "candidaţi" însă, eu, mi-aş da "votul", ca ei, să ajungă în alte locuri şi nu în parlament... După evaluări şi "merite", care pe dr. Vicol, care la instituţia de sănătate mintală de pe culmea Socolei, care la plimbat nepoţi şi eventual la cratiţă...
Din păcate, campaniile electorale sunt clădite pe mită şi multă, foarte multă minciună... De aceea şi oferta este pe "măsură", cu fel de fel de Pinocchio travestiţi şi mai ales, cu incompetenţi care cică vorbesc frumos dar, nu spun nimic, în realitate... Vorba poetului, " e uşor a scrie versuri, când nimic nu ai, a spune!"
Un sfat simplu, mare atenţie ! Şi, fiţi încrezători, vor scăpa de mizerie şi mai ales ...de hoţie, ambalată ca virtute, în politica actuală.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Vreau si eu sa discut cu dumneavoastra cateva chestiuni referitoare la balul bobocilor si la ceea ce inseamna politica in ziua de astazi. Observ ca sunteti un om cu capul pe umeri, un profesor de toti banii ca sa spunem pe romaneste si un om care stie ce vrea si cand sa vrea ceva de viata. Numele meu este Tudor Viziteu, actual student al Facultatii de Filosofie - Sectia Stiinte politice din cadrul facultatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi. Am gasit blogul dumneavoastra intamplator la statusul unei eleve de clasa a 12'a de-a dumneavoastra si am vrut sa vad ce e cu acest blog. Lovindu-ma in mod direct si de problema cu balul am zis sa rasfoiesc si celelalte articole, si am ramas uimit pentru ca sunteti unul dintre putinele persoane care il sustin si isi pun toata increderea in domnul Dumitru Oprea. Daca o sa doriti sa discutam mai amplu asupra unor subiecte am sa va rog sa dati add pe !YM la tudor.viziteu . Multumesc pentru timpul acordat :)